e-ponuda programskih sadržaja

Igrana serija za mlade, ulaganje u proizvodnju /2023.

Ponude se primaju do:
01. rujna 2023.
Sažetak:

 

Igrana serija za mlade, ulaganje u proizvodnju

Hibridna igrana serija koja kombinira konvencije sapunice i sitcom-a, i koja stilom njeguje snažni društveni realizam. Duboko poštuje medijske preferencije ciljane skupine te široko čitljivim kodovima (konvencijama popularnih žanrova) nudi duhovit i vedar sadržaj, ali na način da izaziva upravo stereotipe tipične za sapunice i sitcom. Priča i svijet serije grade se transmedijskim pripovjedanjem.

Uočena potreba: nedostatak formalnog obrazovanja iz područja spolnog odgoja, uočena povećana depresivnost i anksioznost, uočeno kreiranje slike o sebi temeljem utjecaja društvenih mreža i tv serija.

Tema: psiho-socijalni razvoj (osobito emocionalni) u adolescentskoj dobi, s fokusom na romantične odnose, samopoštovanje i odgovorno spolno ponašanje.

Misija serije: mladima pružamo nadu i nudimo im način kako pronaći sebe u svijetu u kojemu su se spojili medijska stvarnost (kakvi bi oni trebali biti) i realnost njihovih stvarnih života (kakvi oni zapravo jesu).

U razvojnom timu i pri izradi scenarija obavezna je suradnja sa stručnjakom  iz područja uočene potrebe ciljane skupine.

Trajanje: 15 - 20 minuta

Broj epizoda: 10

Kanal emitiranja: nelinearne platforme, društvene mreže, svi programski kanali

Uža ciljana skupina: ženska publika u dobi od 16 do 18 godina

Šira ciljana skupina: mladi u dobi od 15 do 25 godina

 

U skladu s Općim uvjetima poslovanja Hrvatske radiotelevizije o mjerilima i postupku odabira programa uz svu traženu dokumentaciju potrebno je dostaviti 25% scenarija i sinopsise svih epizoda.

Povjerenstvo:
  • Anđelko Glibo
  • Maja Fišter
  • Blanka Barlović